۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۱۲

رئیس هیأت اجرایی انتخابات فامنین:

اجرای مجموعه قوانین و مقررات در انتخابات فصل الخطاب است

اجرای مجموعه قوانین و مقررات در انتخابات فصل الخطاب است

همدان-رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان فامنین گفت: اجرای مجموعه قوانین و مقررات در انتخابات فصل الخطاب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید روح‌الله حسینی در ستاد انتخابات شهرستان فامنین با تسلیت ایام رحلت سفیر کربلا بانوی صبر ایثار و ایستادگی حضرت زینب (س) و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، افزود: ۳۳ روز تا انتخابات باقی مانده و در راستای اجرای وظایف قانونی باید مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کنیم تا با آمادگی کامل وارد این انتخابات که مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال ۱۴۰۲ است، بشویم.

فرماندار فامنین ادامه داد: شاهد آن هستیم که افراد معاند و مخالف با تمام توان برای برگزاری انتخابات کم شور و ضعیف ورود پیدا کرده‌اند.

وی اضافه کرد: مردم ایران ملتی است که پای نظام می‌مانند و آنچه مسلم است انتخابات روح تازه ای در کالبد جامعه می‌دمد و باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی می‌شود.

فرماندار فامنین تصریح کرد: انتخابات اقتدار نظام را به دنیا نشان می‌دهد و دشمنان از این واهمه دارند و از هر حربه‌ای برای کم جلوه دادن حضور مردم در انتخابات استفاده می‌کنند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان فامنین نیز در این جلسه گفت: زنده بودن انقلاب به مواردی بستگی دارد که مهمترین آن انتخابات است و اگر انتخابات شور و حال اولیه را داشته باشد نشان دهنده زنده بودن انقلاب است و ما باید کاری کنیم تا انتخاباتی در تراز انقلاب و گام دوم انقلاب و با مشارکت بالا برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه تک تکشما اعضای هیئت اجرایی به عنوان معتمدین مردم در انتخابات هستید، افزود :۳۴ شعبه بخش مرکزی و ۲۱ شعبه در بخش پیشخور کار جمع آوری آرای مردم شهرستان را بر عهده دارند.

کد خبر 6006593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha